piątek, 18 kwietnia 2014

Kilka słów o sobie...



Michał Szydlarski Urodziłem się w Elblągu, mam 37 lat i jestem w pełni szczęśliwym mężem i ojcem dwójki dzieci ( 3,6 lat). W papierach edukacji posiadam wpis : Technik technologii drewna.   Po 10 latach mieszkania w Warszawie wróciłem do Elbląga zastając upadające i wyczyszczone z młodzieży miasto. Niemal całe moje pokolenie zalogowało się na emigracji oddając całą swoją energię i przedsiębiorczość za możliwość normalnego życia pozbawionego finansowej szarpaniny. Nie godzę się na tak wyglądający obraz miasta i Polski. Postanowiłem walczyć z postępującym upadkiem swego rodzinnego miasta organizując edukacyjne inicjatywy obywatelskie. Uczestniczyłem w poprzednich wyborach samorządowych próbując przełamać rubikon skostniałej władzy. Nazwisko moje zostało umieszczone na liście „Naszą Partią Jest Elbląg”. Po wyborach, zamiast odmiany umocnił się polityczny beton. Postanowiłem przełamać swe apolityczne postanowienie i związałem swe losy z jedyną wolnościową w Polsce partią. Stałem się aktywnym działaczem elbląskiego oddziału Kongresu Nowej Prawicy. „Dzień zagłady” „Elbląski Rajd Prosiaka” to projekty wydarzeń poświęconych edukacji obywatelskiej realizowane z moim udziałem. Aktywnie realizuję się, jako felietonista, bloger i niezależny dziennikarz zaglądający za kuluary władzy. Jestem zagorzałym wolnościowcem stawiającym sobie za cel obnażanie mechanizmów technokracji i zniewolenia społeczeństwa polskiego.
Zainteresowania: Historia, polityka lokalna i zagraniczna, psychologia, zdrowie i higiena życia. Wybory do PE traktuje, jako misję i możliwość obnażenia zasad działania ustroju totalitarnego pod płaszczykiem dobrodusznej Unii Europejskiej. Możliwość wyrwania, choć jednej osoby z letargu, jaki serwuje nam władza jest moim celem i prywatnym zwycięstwem. Zapraszam do zapoznania się z materiałami na kanele YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=3bbg-jisjgw
Mam nadzieję, że 25 maja w wyborach do PE poprzecie wolnych ludzi o czystych sercach.
Pozdrawiam Was i proszę o przesłanie tej wiadomości dalej.


Michał Szydlarski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Archiwum bloga